מה היתרונות שלנו עבורכם במשרד "תיק ורוד"

משרד הבוטיק שלנו "תיק ורוד" מעניק משנת 2014, שירותים מקצועיים לטובי האדריכלים ומעצבי הפנים.
אנחנו מתמחים בשרטוטים ממוחשבים ובהגשות היתרי בנייה בעיקר לבתים פרטיים, בתים להסדר, בתים בנחלה ותוספות בנייה.
אנחנו נטפל עבורכם האדריכלים, בתכנון לפי דרישות הלקוח בהתאמה לתב"ע. עריכת הגשה להיתר. שרטוט בהתאמה לסגנונכם,טיפול מול הרשויותוהשלמת דרישות ועדה, כולל במערכת מקוונת. הכנת תכניות עבודה לפי הצורך - בנייה, חשמל, סניטציה וכדומה. ביצוע הדמיות מעטפת חוץלצורך המחשה ללקוח (סקצאפ+ווירי), מחשוב ל- CAD, שרטוט קבצי היתר וסקיצות ידניות.אנו יודעים להגיש הכל בצורה קפדנית ושלימה - עריכת הבקשה להיתר בניה, לרבות הצגת המבנה (פנים - תכניות, חתכים וחוץ – חזיתות, גדרות ופיתוח שטח), הצגת שטחי המבנה המראים שלא קיימת חריגה מהמותר לבניה וכן, תכנית לאישור הממ"ד עבור פק"ע.
כל אלה מוגשים על ידנו בצורה מושלמת והעבודה המסודרת שלנו חוסכת זמן רב בתהליך.
אנו מכירים את השוני בין הועדות והדרישות שלהן ויודעים לענות על כל הדגשים השונים אצלן.המיקוד שלנו בבתים צמודי קרקע, מאפשר לנו להיות מעורים היטב בדגשים בהיתרים מסוג זה והניסיון היומיומי שלנו, בשונה מאדריכל שמנהל תיקים שונים, מאפשר לנו להתעדכן כל העת בשינויים בתוך הועדה עצמה.
הטיפול המקיף והמקצועי שלנו, מעניק לכם לא רק ראש שקט, אלא גם זמן פנוי והחסכון בזמן מאפשר לכם להתמקד בדברים החשובים ולטפל בלקוחות נוספים.ההמלצות הרבות של לקוחותינו המופיעים באתר שלנו, מדברים בשם עצמן ודבר אחרון וחשוב - המחיר שאנו נוקבים הוא גלובלי ומראש וכך, יש מסגרת ברורה וידועה מראש של העבודה והעלות שלה.